Werken op Hét Rinsma Modeplein

rinsmamodeplein.nl WordPress Aangepaste Hover-kleur voor Links

Zo is er maar één nieuwe baan!

Order Coördinator Inkoop

Order Coördinator (gesloten)

Order Coördinator (gesloten)

Ben jij nauwkeurig en stressbestendig én heb je commercieel inzicht en ervaring in de retail? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Order Coördinator ga jij de inkoop ondersteunen en ben je een belangrijke schakel tussen leveranciers, onze inkopers, de verkoopafdelingen en de afdeling logistiek.

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor inkopers. Hierbij gaat het met name om inkooporders, nabestellingen en klantbestellingen en je hebt hierover nauw contact met collega’s van de klantenservice, verkoop en de afdeling logistiek;
  • Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van de inkooporders;
  • Je bent verantwoordelijk voor de klantenbestellingen;
  • Je maakt doorverkooplijsten en merkenlijsten;
  • Voor onze inkopers, leveranciers en automatiseringspartner ben je het aanspreekpunt voor de automatische orderuitwisseling middels EDI-koppelingen, orderwriter en Fashion Cloud;
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en samenwerkingen met leveranciers;
  • Je beheert de verschillende beeldbanken ten behoeve van E-commerce doeleinden;
  • Bij drukte ondersteun je jouw collega’s op de afdeling logistiek.


Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Om 8.30 zit je met een goede kop koffie klaar achter je bureau. Het is midden in het inkoopseizoen, dus de inkopers zijn bijna iedere dag op pad. Daar belt de eerste al vanuit de auto: ‘Of de nabestelling van Summum al in het systeem staat, want die kan elk moment binnenkomen’. Vervolgens richt je je op de klantbestellingen. Het is weer een druk weekend geweest in de winkel en dat zie je direct terug. Artikelen die al uitverkocht zijn kunnen soms nog worden nabesteld bij een leverancier. Fijn om een klant zo toch nog blij te kunnen maken!

Dan staat een collega van de afdeling Logistiek aan jouw bureau; er is iets niet helemaal goed gegaan met een EDI-order. Je loopt meteen even met je collega mee om dit te kunnen bekijken. Handig hoor al die automatiseringsoplossingen van leveranciers, maar het loopt niet altijd soepel.

Na de lunchpauze loop je direct nog even langs je collega’s van de afdeling Logistiek om te kijken of ze alle binnengekomen goederen kunnen verwerken en check je of je nog iets voor hen kan betekenen. De rest van de middag pleeg je voornamelijk telefoontjes over nabestellingen en ga je aan de slag met het invoeren van orders in ons systeem. 

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in de retail is een pre;
  • Je hebt cijfermatig inzicht;
  • Je hebt kennis van Excel;
  • Je bent servicegericht ingesteld en je hebt commercieel inzicht;
  • Je bezit sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent een gestructureerd, nauwkeurig en stressbestendig;
  • Je toont initiatief en je bent daadkrachtig;
  • Je hebt computerkennis en bij voorkeur ervaring met EDI en Fashion Cloud.

Wat bieden wij jou?

Iets extra’s doen, daar we houden ervan. Zeker als het om onze Rinsma-familie gaat. Als Order Coördinator Inkoop ontvang je natuurlijk een CAO-conform salaris met pensioen, maar daar blijft het niet bij. Wat dacht je van:

  • Dagelijks gezonde, verse soep en gratis fruit;
  • Een zorgvuldig uitgezocht kerstpakket;
  • 40% personeelskorting op kleding en accessoires (zeg nou zelf, dat is wel een heel fijn extraatje!).

Order Coördinator (gesloten)

Order Coördinator (gesloten)

Ben jij nauwkeurig en stressbestendig én heb je commercieel inzicht en ervaring in de retail? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Order Coördinator ga jij de inkoop ondersteunen en ben je een belangrijke schakel tussen leveranciers, onze inkopers, de verkoopafdelingen en de afdeling logistiek.

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor inkopers en Hierbij gaat het met name om inkooporders, nabestellingen en klantbestellingen en je hebt hierover nauw contact met collega’s van de klantenservice, verkoop en de afdeling logistiek;
  • Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van de inkooporders;
  • Je bent verantwoordelijk voor de klantenbestellingen;
  • Je maakt doorverkooplijsten en merkenlijsten;
  • Voor onze inkopers, leveranciers en automatiseringspartner ben je het aanspreekpunt voor de automatische orderuitwisseling middels EDI-koppelingen, orderwriter en Fashion Cloud;
  • Je denkt mee over het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en samenwerkingen met leveranciers;
  • Je beheert de verschillende beeldbanken ten behoeve van E-commerce doeleinden;
  • Bij drukte ondersteun je jouw collega’s op de afdeling logistiek.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Om 8.30 zit je met een goede kop koffie klaar achter je bureau. Het is midden in het inkoopseizoen, dus de inkopers zijn bijna iedere dag op pad. Daar belt de eerste al vanuit de auto: ‘Of de nabestelling van Summum al in het systeem staat, want die kan elk moment binnenkomen’. Vervolgens richt je je op de klantbestellingen. Het is weer een druk weekend geweest in de winkel en dat zie je direct terug. Artikelen die al uitverkocht zijn kunnen soms nog worden nabesteld bij een leverancier. Fijn om een klant zo toch nog blij te kunnen maken!

Dan staat een collega van de afdeling Logistiek aan jouw bureau; er is iets niet helemaal goed gegaan met een EDI-order. Je loopt meteen even met je collega mee om dit te kunnen bekijken. Handig hoor al die automatiseringsoplossingen van leveranciers, maar het loopt niet altijd soepel.

Na de lunchpauze loop je direct nog even langs je collega’s van de afdeling Logistiek om te kijken of ze alle binnengekomen goederen kunnen verwerken en check je of je nog iets voor hen kan betekenen. De rest van de middag pleeg je voornamelijk telefoontjes over nabestellingen en ga je aan de slag met het invoeren van orders in ons systeem.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in de retail is een pre;
  • Je hebt cijfermatig inzicht;
  • Je hebt kennis van Excel;
  • Je bent servicegericht ingesteld en je hebt commercieel inzicht;
  • Je bezit sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent een gestructureerd, nauwkeurig en stressbestendig;
  • Je toont initiatief en je bent daadkrachtig;
  • Je hebt computerkennis en bij voorkeur ervaring met EDI en Fashion Cloud.

Wat bieden wij jou?

Iets extra’s doen, daar we houden ervan. Zeker als het om onze Rinsma-familie gaat. Als Order Coördinator Inkoop ontvang je natuurlijk een CAO-conform salaris met pensioen, maar daar blijft het niet bij. Wat dacht je van:

  • Dagelijks gezonde, verse soep en gratis fruit;
  • Een zorgvuldig uitgezocht kerstpakket;
  • 40% personeelskorting op kleding en accessoires (zeg nou zelf, dat is wel een heel fijn extraatje!).