Werken op Hét Rinsma Modeplein

LOGO_RINSMA_WIJ_BZ
rinsmamodeplein.nl WordPress Aangepaste Hover-kleur voor Links

Zo is er maar één nieuwe baan!

Medewerker Financiële Administratie (28-32 uur)

Medewerker Financiële Administratie (28-32 uur)

Als financieel administratief medewerker ben je ondersteunend verantwoordelijk voor de financiële administratie. Je bent onderdeel van het team Finance & HR. In deze rol kan je groeien en ontwikkelen naar meer financiële en boekhoudkundige verantwoordelijkheden. 

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO (niveau 3/4) opleiding. Bij voorkeur in een financiële richting; 
  • Je bent proactief en zelfstandig, maar ook samenwerken is voor jou geen enkel probleem; 
  • Je bent accuraat en communicatief vaardig; 
  • Je hebt de ambitie om te groeien en ontwikkelen als financieel administratief medewerker; 
  • Ervaring met Microsoft Dynamics, Blue10 en/of XPRT is een pré. 

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij in de basis verantwoordelijk voor: 

  • Het verwerken, controleren en inboeken van inkoopfacturen 
  • Het overmaken van betaalverzoeken; 
  • De kassa- en kluistelling en de bijbehorende administratieve afhandeling daarvan; 
  • Het telefonisch te woord staan van leveranciers.  

In de toekomst is het mogelijk om jouw taken en verantwoordelijkheden uit te breiden. 

Hoe ziet een dag van een financieel administratief medewerker eruit?

Goedemorgen! Het is half 9, je bent net aangekomen op kantoor en je komt de eerste collega’s al tegen. Je start je computer op en pakt een kop koffie (of thee, dat mag natuurlijk ook!). Daarna start jij, zoals iedere ochtend, met het tellen van alles kassa’s. De kassatelling verwerk jij in Excel en in het kassasysteem en daarna zorg jij ervoor dat alle kassa’s in de winkel worden gebracht.  

Zodra je weer terug bent op je werkplek klets je nog even met de drie collega’s waarmee je op kantoor zit en daarna check je als eerste de mailbox. We zitten namelijk aan het begin van het seizoen en dat betekent dat er volop kleding wordt geleverd en er ook veel facturen binnenkomen. Het is jouw taak om al deze facturen op de juiste wijze te verwerken, controleren en in te boeken. Hiervoor werk je met de programma’s Microsoft Dynamics, Blue10 en XPRT. Zodra je hierin weer een flinke slag hebt geslagen is het tijd om alle kassabonnen van de vorige dag te verwerken.  

Tussendoor ontvang jij gedurende dag terugbetalingsverzoeken van onze klantenservice, bestelverzoeken van collega’s en telefoontjes van leveranciers. Uiteraard sta jij iedereen graag te woord en zorg jij voor de juiste afhandeling. Voor je het weet is het vijf uur en is het tijd om naar huis te gaan. Morgen weer een nieuwe dag! 

Geen ervaring of een achtergrond in een ander vakgebied? Dat is geen probleem, wij leiden je op. Wij zoeken persoonlijkheden die passen bij Rinsma Modeplein en als dat zo is, kan jij bij ons groeien!

Dit krijg je

    Iets extra’s doen, we houden ervan. Zeker als het om onze Rinsma-familie gaat. Als medewerker ontvang je natuurlijk een CAO-conform salaris met pensioen. Maar daar blijft het niet bij. Wat dacht je van:
    • gratis fruit en  verse soep
    • zondagtoeslag
    • 24 vrije dagen (bij een fulltime dienstverband)
    • een zorgvuldig uitgezocht kerstpakket
    • 40% personeelskorting op kleding en accessoires (zeg nou zelf, dat is wel een heel fijn extraatje!)

Dit ben je

Kijk eens in de spiegel. Wie zie je? Een energieke, open en enthousiaste persoonlijkheid? Iemand die, samen met het team, ervoor wil zorgen dat de gehele financiële administratie op orde is? Ja? Check! We nodigen je graag uit om bij ons te solliciteren. 

Join the family!